perjantai 22. toukokuuta 2015

Suklaaruusu

Heipparallaa!

Tanssinäytökset menivät hyvin:) Piruetit eivät mulla sujuneet yhdessäkään näytöksessä sillai miten piti ja viimesessä näytöksessä kesken tanssin tapahtui yllättävä parin vaihdos, joka kuitenkin hoidettiin ilman kummempia ihmetyksiä ja suurempaa mokailua:) Kysyin viimesen näytöksen jälkeen muutamalta katsojalta, että huomasivatko he ilmeistä jotain yllättävää tapahtuneen kesken tanssin, mutta eivät kuulemma olleet huomanneet, joten hyvin hoidettiin asia!

Tanssiruusuja äitiltä ja iskältä...

...ja V:ltä:)
Tuo V:n antama kukkanen oli löytynyt Rauman torilta joltakin penkiltä. Penkki oli ollut täynnä noita pikkuasetelmia ja siinä oli ollut lappu, jossa oli lukenut saa ottaa:)

Olen nyt vihdoin ja viimein saanut kylvettyä tämän kesän siemenet! Muutama olisi vielä kylvämättäkin, mutta taitaa jäädäkkin kylvämättä. Hitsi kun tuo yks vipeltäjä on niin innoissaan auttamassa aina äitiä. Ei oikeen pysty multahommia tekemään kun toinen on koko ajan suhaamassa just siinä missä on kaikkein hektisintä:) Menee mullat ja siemenet vaan suuhun koko ajan ruukun sijasta!

Pöytä on jo ihan täynnä ja kesäkukat puuttuu vielä! Pitää vähän ripustaa amppelikoukkuja kattoon!

Tämän kevään lemppari orvokki.

Rucola on jo kovassa kasvussa!

Askartelin uudet taimikyltit:)
Mun yksi hyvä ystävä on jo pitkään hehkuttanut uutta kukkakauppaa Raumalla. Meidän on pitänyt jo pitkän aikaa käydä siellä yhdessä, mutta ei olla vielä saatu kukkakaupparetkeä aikaseksi. Tällä viikolla kukkakaupan facebook-sivuille oli lisätty uusia kuvia ja yhden kuvan perusteella mun oli ihan pakko suunnata kauppaan!

Choko-ruusu!
Toi ruusu on dipattu johonkin vahaan ja päälle on lisätty nonparelleja. Se tuoksuukin ihan suklaalta! Mun tekee niin paljon mieli koko ajan maistaa tota! Todennäkösesti maku ei kuitenkaan ole suklainen:) Pitää nyt ihan oikeesti joku kerta yrittää toteuttaa toi yhteinen kukkakaupparetki!

Viikonlopuksi suunnataan taas mun vanhempien luokse Lappiin ja siivotaan heidän verstasta koko porukalla. Sunnuntaina minä ja P suunnataan Uuteenkaupunkiin minifarmi ja kukkamessuille:)

Tässä vielä pieni loppukevennyskuva, olkaa hyvä!

Iltasatua lukemassa:)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti