keskiviikko 18. marraskuuta 2015

Kuulumisia pika puoliin

Heipähei! Puutarhahommien puolella on ollut melko hiljaista viime aikoina. Olen ostanut lisää syyskukkia parvekkeelle mutta en ole vielä kuvannut niitä. Ja itseasiassa olen viivyttänyt uusien kasvien kuvaamista senkin takia, että mun on pitänyt tehdä pieni askarteluprojekti kasveihin liittyen, mutta en ole vielä saanut hommaa aikaseksi. Pian pitäisi siivota parveke joulukuntoon ja virittää jouluvalot! Kivaa:)

Oltiin P:n kanssa laivalla kaksistaan mun synttäriviikonloppuna ja oli kyllä kivaa:) Tulevana viikonloppuna päästään taas kaksistaan reissuun kun mennään päiväksi ostoksille naapuri kaupunkiin Poriin. Pitää tehdä hankintoja niin joulua kuin uutta tulokastakin varten:)

Kolmen viikon päästä on myös ehkä mun elämäni viimeinen tanssinäytös ikinä. Ainakin todennäköisesti tossa tanssikoulussa. Luulin jo monta vuotta sitten etten enää palaa tuohon tanssikouluun, mutta sielläpä taas olen ja kivaa on ollut:) Tämän näytöksen jälkeen luultavimmin en enää jatka kun tuo tanssiminen on niin pirun kallista...ajattelin siirtyä taas liikuntakeskusten ryhmäliikuntojen pariin. Ja tosiaan taitaa keväällä tuo oma aika myöskin minimalisoitua vielä enemmän joten noin sitova harrastus kun tanssiminen on ollut ei ehkä sovi tämän hetkiseen elämäntilanteeseeni..harmi sinänsä kun on se vaan niin rakas harrastus.



Ikeasta jäi mukaan uusi kokeilu. Vesikasvit! Toinen kuoli jo:(


Plantagenin tuliainen joka myöskin ehti jo kuolla...

Kaiversin ekaa kertaa elämässäni halloweenkurpitsan!


Mulle on puhjennut joku inhottava ihottuma ja koko kroppa on ihan tulessa, punainen ja kutiaa...huomenna labraan verikokeisiin saamaan hiukan selkoa tästä kutinasta. Toivottavasti saan jotain lääkettä tähän...muuten tulee olemaan tuskallista...

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti