tiistai 21. lokakuuta 2014

Vanha, vanhempi, vanhentunut

Vanhenin. Enää 25 vuotta niin olen keski-ikäinen. Aika menee hiukan liian nopeasti. Mulla ei sen suurempaa ikäkriisiä ole, mutta yhdellä samanikäisellä ystävällä taisi olla munkin edestä. Mulla oli muistaakseni 22-vuotiaana ikäkriisi ja siihen ikään olen jämähtänyt. Aina kun kysytään että minkä ikäinen olen, meinaan automaattisesti vastata 22, mutta sitten muistankin et hups, olenhan oikeesti vanhempi, mutta vuodet on vaan jotenkin kadonnut tästä välistä enkä itse ole huomannut asiaa:)

Onneksi naamasta olen vieläkin se sama 14-vuotias mitä olin yksitoista vuotta sitten:) Ja tosiaan tämä raskauden aikana alkanut murkkuikä finneineen ei ole vieläkään hellittänyt vaan naama kukkii edelleen. P onneksi antaa mulle synttärilahjaksi kasvohoidon sitten kun vaan löydän sopivan paikan. Toivottavasti se edes vähän rauhottaisi tätä naamaa!

Synttärin jälkeistä päivää vietin tyttöjen kanssa ravintolassa. P ja V oli hoidossa mummulla ja papalla. Molemmat olivat olleet kiltisti. Ja seuraava yökin meni hyvin vaikka V saikin ekaa kertaa tissimaitoa pullosta. Hän on juonut pullosta monet kerrat kun ollaan harjoiteltu, mutta yöaikaan tämä oli eka kerta.

Tyttöjen kanssa oli kivaa höpistä ja pitkästä aikaa join hiukan viiniä. Se oli hyvää:)


Sain P:ltä kukkia:)
Ja P:n siskolta kukkasukkia:)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti