lauantai 2. marraskuuta 2013

Pyhäinpäivän pölinöitä

Nyt se on ohi! Olen suorittanut KAIKKI työssäoppimiset kunnialla loppuun tämän koulun osalta:) Ja saldona on melko hieno rivistö numeroita työssäoppimisien arvioinneista:)

Olin siis kolme viikkoa kukkakaupassa ja sen takia olen pitänyt hetken hiljaiseloa täältäkin, koska olen ollut hirmuisen väsynyt iltaisin. Tein ysistä puoliviiteen päiviä eli päivät ei pituudeltaan tai ajoiltaan ole ollut mitenkään pahoja, mutta se, että olen intensiivisesti yrittänyt oppia jotain uutta ja tehdä huolella tuotteita, joita ihmiset ostavat, on väsyttänyt melkoisesti. Ja tosiaankin sain tehdä myytäviä tuotteita ja jopa yhden tilauksen!

Me ollaan koulussa tehty viinitilalle kimppuja ja asetelmia myyntiin, mutta on se vähän eri asia tehdä ja hinnoitella itse oma työnsä ja nähdä vielä itse, kun joku ostaa tekemänsä tuotteen. Ja heti ekana päivänä, jona tein kimppuja, niin meni parin tunnin päästä yksi mun kimppu ja kaapissa tosiaan oli myös ihan niiden ammattilaistenkin tekemiä kimppuja. Jännää!

Vikasta harjottelusta jäi hyvä fiilis. Sain tehä kaikkia kivoja juttuja, mutta silti päivät jotenkin tuntui tosi pitkiltä...tai päivät ei välttämättä ollu pitkiä, mutta tuntui että olin tuolla harjottelussa paljon kauemmin kun vaan kolme viikkoa..hassua.

Töitten kannalta kukkakauppa oli paras työssäoppimispaikka, mutta työilmapiirin ja fiiliksen kannalta yllättäenkin paras paikka olikin avomaaharjottelussa. Mulla oli kyllä suuret ennakko epäilyt tosta avomaan paikasta, mutta siellä oli tosi hauskaa! Olin kyllä kuullut muiden entisten työssäoppijoiden kommentteja tosta kukakaupastakin ja ne eivät olleet niin positiivisia, joten jännäsin vähän totakin, mutta kyllä mun odotukset ylittyivät positiivisesti. Oppisin paljon asioita ja sain tehdä paljon eri hommeleita eli tylsää ei tullut:) Ja ne työntekijät siellä oli kyllä tosi ihania persoonia, vaikka alkuun ehkä vähän takeltelikin meidän kanssakäyminen, mutta lopulta ne huomasi että olenkin ihan jees tyyppi ja teen hommani hyvin:)

Ensimmäisiä asetelmia



Eka kimppu

Hautalaite harjoitus

Pyhäinpäivän hautakransseja

Tilaustyönä tehty hautakranssi

Hauta-asetelmia



Sain läksiäislahjaksi ananaskasvien sukuun kuuluvan Bromelia-kasvin, joka oli koristeltu halloweeniin sopivaksi ja laitettu oranssiin suojaruukkuun:)


Tänään käyttiin P:n kanssa viemässä hautausmaalle kynttilä ja illemmalla syödään halloweeniin sopivia herkkuja ja katotaan kauhuleffa:) Eilen katottiin Rec niminen kauhuleffa joka oli ihan huono. Tänään on vuorossa Paranormal Activity.

Tiistaina on paluu koulun penkille ja yllättäenkin kouluvuoteni alkaa sidontatunneilla:) Onpas kiva päästä taas takasin Lepaalle ja nähdä tuttuja ihmisiä!



               HYVÄÄ PYHÄINPÄIVÄÄ JA TIETTY HALLOWEENIÄ KANS KAIKILLE!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti